underbara dag!

Dagen har varit toppen från när jag vaknat tills nu!!! jag har ingenting att klaga på!!!! vakna brevid min finaste och sen drog vi till Johannesberg och hälsa på Per och Lotta sen kom kusinerna och faster!!! vart där hela dagen och myst, även fått lite färg hhihih!!! nu ska det pluggas sen iväg på löpträning!!! imorgon är det backträning i skolan men jag klagar inte för nu är det fan bara bita ihop sista veckan!!!! sommarlover är så nära och det ska bli en helt underbar sommar!!!!! Och jag har världens finaste och underbaraste Mamma som idag firas lite för mors-dag, vad skulle jag göra utan dig??? jo jag skulle inte finnas!!!! du är ljuset i mitt liv och älskar dig så otroligt mycket min finaste Mamma!!!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0