saknaden...

2år sen min finaste ängel lämna mig och oss!!! och det gör fortfarande lika ont att inte ha dig vid min sida som jag hade dig förut... så många gånger som jag bara vill ringa till dig och berätta massa saker och det är så många gånger jag vill åka hem till dig och prata och berätta massa saker som hänt men just då kommer jag på att du inte finns kvar längre och fäller massa tårar som rinner som aldrig förr ner för kinderna.... smärtan är något jag lärt mig att leva med,med tiden men den är fortfarande lika stor som den var samma dag när du lämnade oss!!! och jag saknar dig så ord kan inte beskriva!!!! vill inte ta studenten för att du inte kommer vara där vill inte flytta till England för du inte kommer kunna komma och hälsa på vill inte fylla år för du inte kommer kunna kómma och fira mig... jag vill vara hos dig och ingen annan!!! Jag har fällt många tårar dem här två åren och fler tårar kommer det bli... men jag kämpar för dig varje dag, du är min drivkraft fast du finns där uppe, men jag vet att du kollar på mig hela tiden och ser vad jag gör både dåligt och bra... och jag vet att du är besviken över dem dåliga sakerna jag gör men att du är jävligt stolt och glad över mig för det jag gör bra och lycklas med i mitt liv!!!! Jag kommer alltid älska dig min finaste ängel till Farmor!!!!!!! du är det bästa jag haft!!!!!!! Jag kommer snart!!!!!!♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0