liveeeet är underbart just nu!!!!!!

Idag är en sån dag som jag mår underbart vet inte varför utan gör bara det!!!! tänker på allt som ska hända framöver och med framöver tänker jag ungefär 1,5 år framåt!! jag fyller 18 år om ungefär 6 månader jag ska ta studenten om ungefär ett år, jag ska åka till England och jobba, ska åka utomlands med min bästa vän, mina vänner fyller 18år!! åhhh livet är på topp just nu!!!!!!!! all kärlek till mina finaste vänner,släkt och familj utan er hade jag inte vart där jag är idag!!!!!!!!!!! aja till dagen idag då, skolan gick snabbt åkte hem och hämta cykeln och sen åkte jag och hämta min bror på dagis och nu ska jag plugga sedan hämta Mika på stationen då jag ska köra lite också!!!! ///// en lycklig tjej!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0