underbar helg

Haft en underbar helg har inte kunnit haft det bättre!!! i fredags tog min kära pojkvän studenten och han var den finaste av alla som sprang ut är så otroligt stolt över han!!! sen i lördags var vi på 40-års kalas min kära Pappa fyllde hela 40 år och han är världens bästa!! där bjöds det på mat och dricka så vi drog väl hem vid 10 ungefär super kul!!! och idag har vi vart på stan och jag har fått en superfint halsband av älskling och sen köpte vi present till hans storebror som fyller år idag!!! haft en super helg helt enkelt nu längtar jag till midsommar!!!!!!
Kärleken till dig är helt obeskrivlig jag kan inte fatta att jag träffat en sådan underbar kille som dig!!! Jag älskar dig mer än vad något någonsin kommer kunna beskriva min älskling!!!!!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0