livet är underbart!!

Livet rullar på som aldrig förr och om 3 dagar tar jag mitt sista sommarlov och lever livet!!! ska snart göra mig i ordning för att åka iväg och gå på bio med Jocke,hans syster och hennes kille kul!! igår var han och jag hos Malin och kolla på film!! supermysigt!!!
Idag fyller världens bästa vän år jag skulle kunna göra en bok för hur bra du är som vän, du har gjort så mycket för mig så ingenting kan besrkiva, du är värd det bästa någon kan få för du värd det!! och jag hoppas din födelsedag vart underbar hittils och nu är det bara vänta tills jag får komma ut på krogen för då jävlar kör viii!!!!!!!! hihi... Jag älskar dig så mycket min finaste vän!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0