livet är som bäst just nu!!!!

Livet rullar på som vanligt och jag är världens lyckligaste som jag nu vart i 3 månader snart när jag träffade min finaste pojke som har förändrat hela mitt liv!!! i fredags fira jag midsommar med Emilia, Jocke och hans kompisar var super trevligt och mysigt!! somna gott i tältet breve min pojke!! i lördags gjorde vi inte mycket och igår tog vi det väldigt lungt, alltså en lugn helg med andra ord. Idag har jag jobbat och tycker det blir roligare och roligare för varje dag som går på jobbet så det är bra!! i helgen väntar en super mysig helg med min pojke då vi på lördag firar 3 månader!!!! sen nästa månad åker vi till stockholm och firar våran 4 månaders dag med hotell,spa,god mat och gröna lund!!!! åhhhhh vad livet är bra nu är så lycklig så ingenting kan beskriva!!!!!! 
 
Klarar inte en dag utan dig vid min sida!!! jag brinner och lever för dig min kärlek!!!! snart 3 månader med dig och många tusen miljoner fler ska det bli!!!! vi har planera hela framtiden tillsammans och du är det bästa jag har!!! och jag är världens lyckligaste med dig!!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0