bara lever livet!!

blir inte så mycket bloggning nu på sommaren för då försöker jag ta vara på tiden som finns!!! i helgen har jag bara myst med min pojke och inte gjort så mycket! idag har han jobbat och jag har inte gjort så mycket än att haft roligt med min fyra åriga lillebror haha... sen nu på kvällen har jag städat och duschat nu väntar jag på pojken ska komma från träning!! imorgon ska jag äntligen övningsköra som jag inte gjort på super länge!! i helgen fyller min saknade farmor år så himla jobbigt att inte kunna fira hennes födelsedag med henne och jag saknar henne satt det gör så himla ont i hjärtat... så på lördag ska jag först kolla Jockes match mot malmaberg, HEJA ÄLSKLING!!! sen ska jag till farmors grav och gratta henne och bara sitta där en stund så känner att jag är där och grattar henne på hennes dag!!!! nej nu kom pojken hem från träningen så nu ska jag mysa ner mig med honom!!! pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0