långaaaaa daaaag

Äntligen hemma!!!! skola till halv 4 idag.. börja dagen med att gymma med Jesscia, underbara du!!! sen svenska, engelska och geografi, hade redovisning på geografin och det gick superbraaa!! stolt över mig själv!! åkte och  kolla innebandyskor med pappa men hitta inte dem jag ville ha så då fick det va... har även hunnit sola!! resten  av kvällen ska jag ta det lungt!!! imorgon är det mycket som ska göras!! ska även träffa min underbara Jocke som jag inte träffat sen i tisdags, saknar han juuee!!:( TAGGAD SOM SATAN TILL MÄRLARENERGI!!!!!!!!!
Nånting man saknar så otroligt mycket när man tänker tillbaka hur jävla kul det var!!! Ett minne för livet!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0