du har vunnit mitt hjärta!

Hola Amigos!!! sitter och pluggar lite spanska faktiskt eller har gjort det ett tag nu så ska snart lägga ner och lägga mig i sängen och slå på en film i min ensamhet... har även hunnit städat rummet lite och målat naglarna!! imorgon är det Måndag om man slipper ställa klockan!! UNDERBART!!!!! Imorgon ska jag till min Faster och hälsa på sen ska jag ner på träningen och kolla lite och betala göteborgscupen den börjar närma sig!!! åker om 27 dagar!!!:) sen efter träningen åker jag till min pojke och sover där, för på tisdag åker han iväg på studentkryssningen... inge avis alls... Om exakt en vecka vid den här tiden är jag i underbara säleeen!!!! ska bli så otroligt underbart!!!!
Vi hörs imorgon!!!!! pusssen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0