till dig Mamma!

skriver lite till min mamma för vet att hon läser min blogg. ni behöver inte läsa om ni inte vill!!!
vill börja med att säga att du är världens bästa mamma och jag älskar dig så sjukt mycket jag kan inte beskriva mina ord!! du är världens finaste mamma ingen är så bra som du är fast jag kan beete mig som ett svin ibland mot dig men jag älskar dig massor allefall!! och du är stark och klarar allt det vet jag! vi har gått igenom nått jobbigt tillsammans när dina kära vän som var min farmor gick bort och vi klarade det tillsammans fast sorgen är stor fortfarande men vi klarar det tillsammans och vi finns för varandra hela tiden. Du är precis så som en Mamma ska vara finns alltid vid mig och peppar mig när det är jobbigt och hjälper till om det är nått!!! du kommer klara det här det vet jag ! vi kommer klara det här tillsammans för ingen vinner över oss tillsammans!!!!! vi ska klara allt vi ska finnas för varandra livet ut!!! ingen mamma ingen Johanna. jag kommer aldrig kunna leva utan dig! så lämna mig aldrig!!!!
MAMMA JAG ÄLSKAR DIG MEST PÅ DENNA JORD INGEN SLÅR OSS TILLSAMMANS! VI KLARAR DET HÄR TILLSAMMANS MAMMA<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0