party all night!

vakna  grymt tidigt idag vet inte varför menmen... väntar på att pappa och Linus ska vakna sen ska vi städa lägenheten lite sen ska vi åka och fira min unndebara gammelfarmor som fyller år idag bjuds på massa god mat och så myys! sen drar jag till Emilia en stund sen åker vi hem till mig och chillar lite och väntar in fina Mathilda sen drar vi hem till mig på viksäng och sen kör vi ALL IN!!!!!! ska dränka mina sorger med mina finaste vänner ikväll! ska släppa alla jävla problem!
Har kommit underfull med att killar är fan bara ett stort jävla problem alla killar är ju fan dumma i huvudet nästan! så trött på dem!!!!!!!!! finns en kille som nog är den snällaste han kommer jag aldrig släppa som vän!!!!

Jag har så mycket som jag vill ge,
Men du vill inte ta emot,
Jag har så mycket som jag vill säga,
Men du vill inte höra,
Jag har så mycket som jag vill visa,
Men du vill inte se,
Jag har så mycket som jag vill göra,
Men du vill inte vara med,
Jag har så mycket att älska,
Men det kan du ej förstå…

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0