Grym helg!

Hej mina vänner! ligger i sängen är helt slut kan jag säga! nu ska jag berätta vad jag gjort i helgen, i fredags bowla jag med släkten och så kom 3a hhihi sen i lördags var det seriepremiär mot Örebro och det blev vinst med 5-3 och två mål från mig så är nöjd!! sen efter matchen åkte jag hem till Jessica och vi kolla film och mös haha jag somna kl 9 och hon 10 trötta tjejer.. och idag åkte vi till torshälla och spela träningsmatch inga kommentarer om det hahah har även en skadad tumme:( väldigt ont i den!!!!!! nu ska jag chilla hela kvällen sen sova tidigt och imorgon äre skola igen!! och träning på kvällen så bara tagga om för träning imorgon!! ppusss mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0