13:47

Ligger i sängen som jag gjort hela dagen mår fortfarande inge mer:( men tyvärr så måste jag snart klä på mig och cykla iväg och hämta min bror på dagis mamma jobbar kväll idag så måste vara barnvakt men Linus kommer hem sen så han får hjälpa mig lite! måste hitta orken till att plugga också blev inte så mycket igår för jag orkade verkligen inte! men imorgon ska iallefall mina fina farbröder firas för imorggon är det deras dag och det gör vi genom att först fika hos Daniel och sen bowla på Strike ! sen på lördag äre seriepremiär mot örebro och efter det så bosätter jag mig hos Mackan över natten vi ska ha filmkväll och bara ta det lungt träningsmatch på söndag med både torshälla och skälby!:) kommer ett inlägg ikväll hörs!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0