Trötta Söndag!!

Dagen/kvällen/natten igår var grym!!! först på dagen städa jag och pappa hela lägenheten duttiga vi är hihi, sen efter det åkte vi ner på stan och kolla lite och sen efter så åkte vi till gammelmorfar och prata lite länge sen man träffa han! sen ner på stan och äta kina mums vad gott det var haha.. sen efter det hämta vi upp Sofi och sen hem till mig och drack lite sen vidare till Romfartuna vi blev även kvar där över natten haha.... KUL VAR DET!!!
Idag har jag legar i sängen hela dagen! nu ska jag städa rummet innan mamma får ännu mer damp..... sen ska jag även duscha sen sova tror jag!!!!
Saknar dig min underbara Kusin, vi ses snart igen!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0