Riktigt mysig kväll igår!

Hej mina vänner! Nyss gjort mig klar för snart kommer Jessica och hämtar mig sen drar vi till St-illan(stavning) och hejar fram F-95 och DJ sen kommer pappa och hämtar mig sen drar vi til Torshälla där jag ska spela match är taggad till tusen!!!!!!!!
Kvällen igår var super mysig det börja med att jag mötte upp Elin,Linnea och Emma på stan sen tog vi bussen til erikslund där vi först tog en fika sen handla vi mat och massa gott på citygross till kvällen sen tog vi bussen hem och börja med maten så gott med tacos!!!! sen kolla vi på idol och sen 3 filmer fyfan den sista är den värsta jag sett!!! höll ju på och skita på mig tusen gånger om! bilder från kvällen kommer senare ikväll eller imorgon lovar!!!! puss mina fina bloggläsare!:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0