Gråt aldrig för någon som inte skulle gråta för dig!

Hola amigos! sitter och pluggar lite spanska det går faktiskt bra! även pluggat lite estet men orkar inte plugga mer på det för fattar ändå ingenting typ det får gå som det går på provet imorgon... Iallefall min helg har vart grym i fredags var det först skola sen åkte jag ner på stan med mina fina vänner Nicole, Linnea och Emma vi fika och gick runt och kolla, sen åkte jag hem och packa och drog till Emilia och vi kolla film och bara mös det behövdes jag älskar dig min fina vän!! sov även kvar där sen upp tidigt på lördag morgon för iväg på match fast fick dock inte spela men följde med och var ledare 3-3 blev det! sen hem och kolla på min farbrors match i västeråshallen med Nicole dem vann också. Sen åkte jag och Nicole hem till henne och chilla och gjorde oss i ordning sen kom Linnea sen drog vi till Romfartuna och festa!!! grymt var det!!!!
Jobbig vecka väntar nu i skolan men det är bara att kriga lov på fredag så bara kämpa!!!
Gråt aldrig för någon som inte skulle gråta för dig!






Saknar faktiskt lite! hade ingen bättre bild! PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0