Spotan klippning!

Hej mina fina läsare!:P sitter just nu och lyssnar på musik och tänker på hur bra mitt liv är ändå! kom hem för ett tag sen från erikslund var där med Wille och Mamma, Wille skulle klippa sig men våga in så mamma tänkte att om du klipper dig Johanna så kanske Wille vågar så jag satte mig i stolen och frisören klippte mig men Wille våga iallefall inte klippa sig! så jag fick iallefall klippa mig och det behövdes!!!!! Imorgon först skola sen ner på stan och träffa mina farbröder sen träffa Emilia och sen innebandy och sen när jag kommer hem ska Jessica färga mitt hår:D och på lördag så ska jag först kolla på min duktiga bror som ska spela SM sen ska jag väl antatligen fara hem till min fina kille!! Just nu är han på kryssning och man är väl lite orolig att det ska hända nått men han sköter sig får jag väl hoppas!!!! hihi.. PS. vet att han läser min blogg ibland där jag skriver så här ibland hehe! PUSS PÅ DIG MIN FINA POJKE!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0