KÄR!

Hola amigos! I´m back! har inte hunnit bloggat men nu har jag väl tid haha.. iallefall i fredags chilla jag bara som jag skrev då! igår så var jag först på DM som vi anordnade och det gick toppen! sen var jag på Rönnby-Dalen vinst till Rönnby tummen upp för det! och sen hem till och börja dricka lite sen ut till hökåsen typ där Daniel hade fest var dock inte där så länge utan åkte in till stan för vi skulle på en lokalfest men så blev det inte utan vi hamna på donken haha.. vid två tog jag och emelie bussen hem sen när jag kom hem vänta jag på fint sällskap som kom tillslut hhihi! är så kär!!!!! och igår gjorde jag inte ett skit sliten var man iallefall... och idag´var jag hemma från skolan med 39,9 graders feber... men imorogn tillbaka till verkligheten.. bara 3 veckor kvar tills jag får träna igen JIPPI!!! inte alls långt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0