Jobbiga torsdag!

Torsdag är nog den jobbigaste dagen på hela veckan.. menmen som sagt bara bita ihop!! börja med att äta på stan idag med Mathilda sen vare svenska och engelska gick fort sen vare film sista lektionen så det var skönt! har även hämtat min lillebror och är nu barnvakt fram till halv 10 typ... ska även hinna plugga en del!!!! Imorgon ÄNTLIGEN fredag!!!! helgen kommer nog bli toppen imorgon filmkväll med Emilia eller Jessica och på lördag ska jag mysa med min fina pojke hoppas jag!!
här kommer en bild på min söta lillebror som just nu bygger pussel medans jag sitter vid datan!!!
Här var han typ 1 år gammal tror jag så en liten gammal bild!! men Jag älskar han sjukt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0