Jag har levt med ett halvt hjärta sen du lämna mig!

Hej jag går på rudbeck fast jag egentligen går på västeråsidrottsgymnasium som ger 7000 läxor, prov och inlämningar samtidigt.. lov är väl ändå till för att vila och leva livet?? eller har jag fel?? på vår skola tycker man att man ska plugga på hela lovet.. aja nog om det! håller iallefall på och pluggar lite nu ska väl ner och sola sen tror jag, tränig ikväll sen händer det väl inte så mycket mer! åhh vill åka utomlands, vill ha jobb, vill va miljonär, vill ha tillbaka min älskde farmor, vil att min älskde faster ska komma hem!!!!!
Jag har levt med ett halvt hjärta sen du lämna mig! du var min andra halv!! jag kommer alltid att älska dig världens bästa farmor ingen slår våra minnen dem är oslagbara!!!! Jag älskar dig!!!!



mina två finaste människor, som alltid har ställt upp för mig i alla lägen!!! ni är underbara!! och farmor jag finns alltid med dig!! vi ses bland änglarna där uppe!!! Jag kommer snart!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0