Torsdag!

Hejsan mina vänner! vanlig torsdag idag gjorde ännu ett prov idag som jag fått IG på tidigare skönt nu har jag bara 2 prov, en inlämning, engelska nationella och matte nationella det är ju inte å mycket..... kom nyss in typ vart ute och gått med Jessica en bra bit skönt, nyss duschat också ska snart steka mig en hambugare och imorgon bjuder jag över min farfar på middag sen på lördag far jag till en underbar vän Sofi och spenderar natten där, ska även försöka plugga lite också. Just det min älskade vän åker nästa torsdag till Spanien hur ska jag klara mig utan henne?? men det är okej Mathilda lämna mig bara ska jag komma ihåg...
PUSS!

Kommentarer
Postat av: maaathilda

haha love you gummsan! ska köpa nåt fint till dig loooovar:)

2011-05-05 @ 21:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0