Tisdag

hejsan mina vänner! sitter på svenskan och ska skriva en tidningsartikel, idag är det världens segaste dag har 4 lektioner och slutar halv 4.. men efter skolan så tar jag bussen ner på stationen så kommer pappa och hämtar mig där sen ska vi till mamma för jag ska hämta några grejer sen ska jag och pappa åka till maxi och handla intressant och veta, skönt med studiedag på fredag iallefall då tar jag med min underbara kusin som är 4 år till busborgen. Imorgon slutar vi iallefall 1 så ska nog sola då tror jag måste bli lite brun hihi! Det var det jag hade och säga just nu! just det åker till sälen om 2 veckos wihooooooooooo!




Inte så stor bild, men snart drar vi till skol- VM i Tjeckien!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0