stor sorg i mitt hjärta!

Idag är en sån dag som det bara finns sorg i mitt hjärta, den 26 den här månaden är det ett helt fucking jävla år sen min älskade farmor gick bort jag fattar fortfarande inte att det hänt mig och min underbara släkt, alla bär en stor sorg i sitt hjärta varje dag. Min farmor har alltid varit den bästa för mig jag kunde säga allt till henne vi skojade alltid och hon var min bästa vän och jag var alltid där, tills den dagen hon blev inlagd på sjukhus och jag förstod att marddrömmen var på väg två veckor senare somnade min älskade ängel in och lämnade jorden för att göra änglarna sällskap där uppe. Sorgen är så stor så ingen förstår hur ont det gör, tanken finns där varje dag att jag älskar henne för den hon var och att tänk om hon levde nu så skulle vi ha ännu mer underbara minnen tillsammans! Cancer är en sjukdom alla ska ha stor respekt för och om har nån man känner som har det ska man ta en dag i taget och ta hand om den sjuka och visa sin kärlek för det kan alltid vara det sista.
Sista dagen pussa jag farmor på pannan och sa jag älskar dig och kommer aldrig glömma våra underbara minnen och jag älskar dig för den du är glöm aldrig det farmor! dagen efter somna hon in! Begravningen var som världens värsta mardröm att se kirstan stå där framme och veta att det är min farmor som ligger där i och sover föralltid och aldrig kommer vakna upp igen, och höra prästen säga en massa saker om farmor som att hon verkade vara en underbar person och älskad av alla vilket hon var hon ville att alla ska må bra och gjorde allt för alla! HON ÄR OCH VAR VÄRLDENS BÄSTA FARMOR KOMMER ALDRIG GLÖMMA HENNE HUR LÅNGT ÄN TIDEN GÅR FÖR MIN FARMOR KOMMER ALLTID VARA DEN BÄSTA!! JAG ÄLSKAR DIG FARMOR OCH JAG VET ATT DU TITTAR PÅ MIG VARJE DAG OCH VARJE SEKUND!!!! ALL KÄRLEK TILL DIG MIN ÄLSKADE VÄN MIN ÄLSKADE FARMOR MIN ÄLSKADE ÄNGEL!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0