barnvakt

Hejsan! sitter hemma och är barnvakt åt min lillebror medans mamma och hennes sambo jobbar då får världens snälla storesyster hjälpa till och vara barnvakt hihi! skola som vanligt idag , kul att min spanska lärare sa att jag fick IG på spanska provet när jag fråga sen när jag gick in på schooler för att kolla på vad jag fick stod det G då hade hon hört fel på mitt namn hon trodde jag sa att jag hette Joanna, hon har noll koll den där läraren kan jag ju informera er om ni som är intresserade;) hade samhällsprov idag också det gick bra! imorgon är det innebandy på morgonen sen skola och sen ska jag på stan och äta med Jessica och kanske Mathilda sen blir det innebandy rönnby-djurgården, HEJA RÖNNBY!!! sen på kvällen vet jag inte vad jag ska göra får se, match på söndag sista matchen för säsongen, sen åker jag och Sanna och kollar på Vib- Köping!!:)
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0