1 år idag!

Hejsan! idag är det 1 år sen min älskade farmor somnade in med sin dumma sjukdom cancer. sorgen är fortfarande lika stor som det var förra året den här dagen som den är nu, det gör ont i hjärtat varje dag, varje sekund. Ingen var så underbar som henne hon ställde alltid upp för alla hon ville att alla skulle ha det bra och ingen skulle må dåligt, men tillslut var hon själv som hade ont och vi andra försökte hjälpa henne men det gick inte,så förre året den 26 mars somnade hon in så fint i sin säng på sjukhuset. och jag vet att hon alltid kommer finnas med oss , jag vet att hon är stolt över mig, jag vet att hon kollar på mig hela tiden och jag vet vad hon vill att jag ska göra och inte göra! Jag älskar henne för din hon är och var och är den bästa på denna jord!! Jag älskar dig min ängel, min solstråle och min bästa vän!!  Farmor du är bäst!!!! jag älskar dig!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0