Blandat väder..

Idag har det vart blandat väder så inte så lätt och sola.. Men iallefall idag har jag vart på min brors avslutning med min faster och mina kusiner, och nu har min bror åkt iväg på innebandyläger all lycka till han! Ska klippa mig idag också är skit nervös!! och imorgon ska jag först träffa saknade Ulrica och vi ska gå på stan, sen på kvällen ska jag till Emilia för vi har en del och prata om sen sover jag även kvar där. PÅ lördag tar jag mig till Ramnäs för en grillkväll med folk som jag känner och inte känner men vet att det kommer bli jätte trevligt! söndag är det dags att börja packa och sen fotboll med Anna på kvällen och på måndag åker vi!! Kanske ska ta mig en springrunda sen också beror på om min farbror ska med!:)
PUSS KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0