Saknad..

Idag känner jag en stor sorg i hela mitt hjärta det är helt sjukt mår så dåligt så det finns inte, ingen förstår hur jobbigt det är att bära på en stor sorg som kommer sitta livet ut.. Jävla fitt cancer är så arg så jag kokar, varför just du farmor du var ju världens bästa ingen var som dig du tänkte på alla du ville verkligen att alla skulle ha det bra. jag vill at du ska vara nere på jorden med mig. Det skulle ju vara du och jag hand i hand livet ut. vi hade ju massa saker vi skulle göra tillsammans vi skulle ju resa och massa.Jag saknar dig på läktarn när jag har match när du satt och skrek jag saknar dina tjat på mig jag saknar din ditt underbara leende, jag saknar hela dig. Livet är så OVÄRT utan dig men jag ska kämpa för dig jag ska visa att jag är stark och klarar det för jag vet att du är stolt över mig och jag vet att du kollar på mig hela tiden du vakar över mig och är stolt. varje gång nått är jobbigt så tänker jag "nej fan jag ska kämpa för dig farmor jag vet att du ser på mig nu" och när jag klarat nått så vet jag att du klappar händerna åt mig i himlen. Varje dag tänker jag på dig och våra minnen vi har tillsammans och dey är dem bästa och underbara minneerna jag någonsin kommer få INGEN ÄR SÅ JÄVLA BRA SOM DU VAR!!!! Jag kommer snart upp till dig farmor jag lovar dig det. Men glöm aldrig att du kommer alltid finnas i mitt hjärta och jag gör allt för dig det är dig jag lever för!!! Jag älskar dig till mitt hjärta slutar slå ingen kan ta dig i från mig!!!!!!!! DU ÄR BÄST OCH JAG ÄLSKAR DIG MIN UNDERBARA ÄNGEL INGEN ÄR SÅ UNDERBAR SOM DIG JAG KOMMER SNART UPP TILL DIG SÅ VÄNTA PÅ MIG SÅ ÅKER VI TILL EN UNDERBAR PLATS TILLSAMMANS!!!!!!!!!!<3<3


Kommentarer
Postat av: mathilda

gumman<3

2011-01-18 @ 17:54:49
Postat av: anna

finns alltid här gumman! du är den bästa ! jag älskar dig<3<3<3

2011-01-18 @ 18:03:26
Postat av: Johanna

Tack mina underbara vänner!!! Ni är verkligen bäst!! Jag älskar er mest på denna jord! <3<3<3

2011-01-19 @ 16:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0