sliten..

ligger i sängen är ganska sliten kan jag ju säga.... dagen igår var grym! först åkte vi till sura och fira farfar som fyllde 60 år grattis till han!! sen åkte jag hem till Linnea sen kom Elin också och vi drack och vi prata om allt ni är världens bästa tjejer!!!!! sen drog på en fest på pettersberg och fyfan jag mådde piss när kl var typ halv 12... kommer inte ens ihåg hur jag kom ner på stan från pettersberg...då mår man bra... menmen kul var det.. fick sällskap ända fram till dörren så jag skulle slippa gå själv fr¨ån råby c... du är underbar vännen!!! ska snart göra mi en hamburgare sen ska jag göra mig iordning och åka till bomben och heja på VIB och min grymt duktiga farbror!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0