mys med faster

Gick upp ganska tidigt idag sen kom Malin och hämta upp mig vi åkte och hälsa på gammelmorfar, sen har jag även jobbat med laget på ÖB.. just nu ligger jag bara i sängen och tar det lungt funderar starkt på att gå och sova snart så sjukt trött och så sjukt ont i huvudet!!! imorgon ska jag iallefall mysa med K på dagen sen hämta min bror på dagis vid 2 och sen efter 5 ska jag följa med pappa till erikslund och köpa dem sista julklapparna!!! julafton på lördag och känner på mig redan nu att det kommer bli grymt med världens bästa släkt!!!!!!!!!!!!!!!! ska ta en massa bilder på julafton om jag hittar min kamera... och sen lägga ut här!! hihi!!! var väl allt för mig min tusen bloggläsare;P pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0