Jullov!

äntligen jullov som jag längtat! började dagen med att spela spökboll och sen blev det julbord! sen var dagen slut, och efter det åkte jag ner på stan och mötte Emilia vi köpte godis och hyrde film! så nu väntar jag på henne, har nyss ätit och pluggat lite också! imorgon ska jag iväg med Malin och hälsa på min gammelfarmor länge sen man såg henne! sen ska jag jobba på ÖB med laget, JIPPI! NOOT! menmen bara bita ihop! på måndag åker jag och Emilia till stockholm och shoppar kommer bli en toppen dag!!!!

Med denna bild vill jag bara tala om hur mycket jag älskar min två bröder!! det är det bästa som finns!!!! Jag älskar er till stjärnorna och tillbaka, vi hela livet ut! det visste jag när ni föddes!!!!! all kärlek till mina vänner, min familj, min fina släkt och K!!!!! ni är guldvärda!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0