borta bra men hemma bäst!

Äntligen är jag hemme efter två dagar i falun, vi åkte ut i kvarten så är nöjd ändå!! två dagar med grymma människor!!! haft det toppen, men hemma är ändå bäst!! kom hem vid halv 2 har sovit hela dagen,sen vid 7 kom K hit och vi mös och prata lite! han har just åkt hem ska väl lyssna på lite musik och sen sova tidigt har inte blivit så mycket sömn på dessa två dagar... imorgon ska jag ner på stan och kolla om jag hittar nått! funderar på att åka ut till Erikslund en snabbis också sen kanske övningsköra lite om jag hinner! sen kommer Sofi och blir kvar här över natten! sen på lördag taggar vi till nyår!!!! kommer nog bli kul!!! PUSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0