Mys!

Hejsan alla mina 1000 bloggläsare!:P sitter hemma hos Mathilda i Ramnäs vi håller på och gör oss i ordning vi tar tåget in till stan vid 1, då ska jag hem och chilla hela jävla dagen och kvällen så skönt! iallefall har haft en grym helg  i fredags var det fest vi började hos mig några styckna sen drog vi vidare ner på stan där det hände massa grejer, sen åkte jag hem till en god vän och övernatta där sen igår så blev det grillning i sura hos kära farfar och efter det åkte jag till Mathilda där blev det beck-marathon men henne och hennes syster Alice vi kom ju inte så långt kom till 2 filmer sen orka vi inge mer haha;) fullspäckat schema fram till torsdag också ifall ni ville veta:)

HÄR KOMMER EN FIN BILD PÅ MIG OCH MIN UNDERBARA VÄN! LOVEU BABE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0