Fin dag!

En underbar dag har det vart idag med massa sol och inte ett moln på himlen UNDERBART är ordet!!! så idag har jag legat ute och solat kanske blir fotboll senare med pappa! imorogn ska jag iallefall träffa en väldigt saknad vän!! Hanna, vi ska sola och sen ner på stan! sen ska jag vara barnvakt på kvällen åt min käre lillebror! i lördags var det en bra kväll/natt vi började hos Linnea sen drog vi oss i´vidare till klockartorp sen därifrån till stan och därifrån till skälby sen åkte vi till stan jag och Ellen! där vi stannade sen! somnadehalv 7 vaknde klockan 12 kul.... men sov ju hos en underbar person!! var väl allt för den här gången!! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0