Tisdag!!

Hejsan mina vänner!! Måste säga att jag har blivit duktig igen på att blogga hihi. Jaja nog om det seg dag idag i skolan men med min underbara vän Mathilda så går det endå snabbt. efter skolan träffa jag Madde på stan sen gick hem till Axel och var med han och Levis trevligt. Sen gick vi till träningen var bara möte. Imorgon äre kort dag i skolan bara till kl 1 sen ska jag hem och packa sen ska jag tillbaka till skolan på utvecklingssamtal sen ska jag och min faster handla lite till på söndag när vi far till sälen en vecka UNDERBART ÄR ORDET!!! sen sover jag hos min pojke igen, måste du vara med han så mycket som möjligt innan jag åker.


VILL BARA SÄGA ATT JAG ÄSLKAR MATHILDA OCH ANNA MEST AV ALLT PÅ DENNA JORD FINNS ALLTID FÖR ER!!!!!!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0