Studiedag!

Hejsan mina vänner! igår var det en grymt skön dag i skolan hade bara två timmars spanska sen drog jag,Mathilda,Kim,Ellen,Anna och Sofi till choys och åt mat sen kika vi lite på stan sen drog vi till tingsrätten för vi skulle på rättegång med skolan hur intressant som hellst var det!! funderar på att gå dit nästa vecka och kolla på nått! idag var det studiedag så jag och min underbara kusin åkte till busborgen och lekte lite haha. Nu kollar jag på innebandy på tvn blir en lugn fredag imorgon ska jag nog kolla på min brors sista seriematch i innebandyn sen hoppas jag att jag kan träffa min pöjk ett tag!!  1 VECKA kvar i skolan sen drar jag till sälen 1 vecka sen när jag kommer hem är det lov!!! SKÖNT!!! PUSS MIN VÄNNER!


Massa kärlek till er mina flickor!! + Anna, Sofi och Mathilda!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0