Livet är underbart!

Hejsan mina vänner! tror jag aldrig mått så här bra livet är fan grymt nu!grymma vänner,grym släkt och grymt väder!! Igår var jag med Sanna spendera även natten där vi tog det bara lungt kolla film, idag har vi suttit vid kajens hela dagen och vädret är ju det bästa! Sen vid 4 kom min farbror och hämta mig så åkte vi runt lite hehe älskar hans bil!! Nu sitter jag hemma bara blir en lugn kväll trött.. Imorgon äre påskafton och den börjar med att jag ska cyckla ner på stan och byta ett par byxor sen kommer min farbror och hämtar så ska vi åka till min älskade farmors grav sen hem till faster och äta med släkten mys!! sen hem till Mathilda min bästa vän och spenderar natten där sen på söndags ska det röjas!!!!:D PUSS!




EN MÅNAD KVAR TILL TJECKIEN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0