söndag igen...

Så var helgen över igen.. den går alldeles för fort.. i fredags var jag på Bio med Jocke och klarade även NATUR A som jag hade kvar från förra året i skolan så jävla skönt!!! igår var det innebandy som gällde och på kvällen gjorde vi ingenting, idag har jag kollar på lillebror som spelar sm-kval och dem gick vidare och även vart på släkt middag super mysigt!!! mycket sånt framöver när det är massa som fyller år!!! imorgon ska jag spela match för första gången på denna säsongen faan så jag längtar!!! serien drar igång om 2 veckor, har 6 månader med pojken min, ska ta studenten detta år.. fan så livet är bra just nu!!!!!! Jag har verkligen världens bästa vänner,familj,släkt och pojkvän!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0