Heemmma!

Åkte till Falun i torsdags, och kom hem igår.. Min brors lag förlora tyvärr i sudden i kvartsfinalen så dem åkte ut, så idag spelar dem först om 7 8 pris ohc vinner dem där så spelar dem om 5 6 plats!! jag åkte hem igår redan för har massa som ska fixas idag. Sov hos mina kusiner inatt myspys! nu är jag hemma ska väl snart göra mig lite i ordning innan jag åker ner på stan och träffar Sofi ska inhandla present till Linnea och Elin sen inhandla lite till mig själv! sen drar vi till borgen för att kolla Rönnby-Köping, sen hem till mig och börja fixa oss i ordning och tagga!!!! FÖR IKVÄLL FIRAR VI VÄRDLENS BÄSTA TJEJER!!!!!!!!!
Massa kärlek till dig min fina vän!!!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0