Ni var dem två bästa i mitt liv, varför lämnade ni mig bara?

Varför lämnade du mig min finaste gammelfarmor? jag kommer aldrig glömma dig, du hade alltid ett stort leende på läpparna man var alltid lycklig med dig! du var så glad när man kom och hälsa på och bjöd alltid på godis.. glömmer ALDRIG sommrarna i din stuga vi lekte ute hela dagarna så jag somna så gott på kvällen sen... Jag älskar och saknar dig, kommer aldrig glömma dig!!!♥




Skulle kunna skriva tusen sidor om min finaste människa... jag kommer aldrig glömma hur allt gick till tiden har vart det jobbigaste i mitt liv.. jag kämpar varje dag för att vinna över min sorg men det är sorgen som vinner över mig hela tiden... dina ord ekar i mitt huvud varje dag" allt kommer ordna sig Johanna, jag är snart hemma igen" vad dem ord du bara sa för att inte jag skulle vara orolig?? för du kom ju aldrig hem mer?? du fick ligga i den där jävla sjukhus sägen och lida... Det gjorde ont i hela själen när du log där och kämpade för ditt liv.. men tillslut orkade inte ditt hjärta och det förstår jag så sjuk som du var!! men du har gjort dina barn, man och barnbarn så himla stolta! och din släkt kämpar varje dag tillsammans för att klara sig igenom den jobbiga och svåra sorgen!!! men jag hoppas du väntar på mig där uppe bland molnen, för vi har mycket och prata om, vi har mycket kvar att uppleva tillsammans!!! Jag tänker på dig hela tiden varje sekund, samtidigt som jag försöker glömma dig för en stund och bara tänka på allt kul!!! Men det går liksom inte... Hur hade mitt liv sätt ut om du hade levft?? vi hade haft det så jävla kul!!!! du var min bästa vän och alla andras bästa vän också!!! du var ljuset i mitt liv!!!! Jag älskar och saknar så mycket satt det gör ont enda in i själen!!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0