jag har världens finaste vänner!!!

Legat isängen hela dagen nästan.. tills jag får ett sms att Elin tagit körkoooort!!! du är så jävla bra hjärtat!!!! så hon hämtade upp mig sen for vi köping och hämta Linnea, sen vidare till ramnäs och hämta Mathilda sen har vi kört runt massa i västerås! kom typ nyss hem!!! planer för hela veckan nu!! hihi gillar sånt!! imorgon ska jag umgås med min fina farbror sen kommer Sofi och sover över sen på onsdag drar jag, Linnea, Elin, Mathilda och Sofi till marieberg och shoppar sen blir bastu och chill hos Mathilda super mysigt!!! sen på torsdag drar jag till Falun och hejar fram min brors lag till sm-guld! åker hem därifrån på fredag och då träffar jag Emil sen sover jag väl hos min faster!! sen lördag äre partyy längtar så till lördag!!!!!!!!:*
Sjuklingarna!! loveu!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0