ta aldrig nån för givet...

Hola amigos!!! haft en mysig helg med pojken i fredags gjorde ingenting, i lördags hälsade jag på min farbror med familj sen kollade jag Jockes match mot malma och VIB vann och älsklingen gjorde 3 poäng av 4 möjliga så stolt över han!!!!! måndag idag igen och om en vecka börjar skolan igen... 1 år kvar tills det är min tur och skrika VI HAR TAGIT STUDENTEN OCH SÅ FINNS DE DEM SOM HAR FLERA HUNDRA DAGAR KVAR!!!!!! som jag längtar!!!!! få ta studenten med sina bästa vänner och sin bästa klass!!!!!! idag har jag legat i sängen tills nu ska snart äta sen ut och övningsköra och sen ta mig till solariumet och sen hyra en film och kolla på med lillebror och vänta tills pojken kommer hem från jobbet!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0