dålig uppdatering..

Hejsan mina kära bloggläsare:P inte hunnit blogga nått men nu har jag tid en liten stund hihi. kom hem från Mathilda för ett tag sen. åkte ju till henne i onsdags efter min träning sen gick jag och Alice och kolla på Mathildas träning sen drog vi hem till dem sen kolla vi tv sen var det säng dags gick upp tidigt igår för avfärd mot Stockholm och en hel dag på gröna lund grymt var det!!! kom hem väldigt sen ska berätta varför lite senare iallefall tryckte donken på vägen hem gött sen somna vi dirr och idag drog jag hem och nu har jag precis städat lite får lite gäster ikväll hihi sen kör vi all in för sista gågen innan skolan börjar!
Iallefall ska berätta varför vi kom hem så sent, när vi åkte till Stockholm så när vi kom in Stockholm börja bilen lukta jätte mycket gummi och det börja ryka men vi hann fram till grönan så vi parkera bilen och så sen när vi skulle åka hem så börja bilen låta också så vi kunde inte åka med den och klockan var liksom halv 11  på kvällen så vi fick ringa bärgare som kom efter typ en halv timme och då skulle vi få en hyr bil så vi kunde åka hem men nej det fick vi inte.. så då var det bara att börja tänka hur vi skulle komma hem och då kom jag på att sista tåget till Västerås går 11 så vi vinka in en taxi och åkte fort till stationen och hann med tåget iallefall och sen  kom vi till Västerås där vi blev hämtade och sen vidare till Ramnäs trötta som jadu vet inte vad! ett litet äventyr fick man vara med på allefall!:D
PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0